27 May, 2009

GENTLEMAN...PLEASE START YOUR ENGINE..

Salam...
lama benor x jenguk studio aku nih..rasa cam dah berbulan-bulan plak eh..
hmm..ni aku upload sket gambo utk pemanasan...
cuba korang teka ikan ni kat mana?dlm kolam ke..kolah ker..kalo tgk dr fizikal ikan tu cam ikan hiasan jer kan..realitinya ikan ni cuma kat dlm longkang kat tempat keje aku je..ikan ni tak boleh di makan..sbb habitat dia ni dah tercemar dgn chemical dr kilang berhampiran...

cik burung kecik bertenggek..kebetulan je dia singgah situ jap dan dan jd mangsa tembakan rambang aku...sekurang2nya cik burung ni ada kenangan yg boleh tunjuk kat anak cucu dia...

lambang di raja negeri pahang..pada sesiapa yg singgah blog aku ni sila lah rajin2kan diri cari maksud lambang ni..gading gajah..tombak..padi...kira2 macam tag le ni...



0 kata2 semangat: