31 May, 2009

CERITERA GOMBAK..

Awal bulan mei aku p gombak attend majlis kawen sepupu ku Mr. Ja..
Belum lewat lg nak ucap Selamat Pengantin Baru..
sempat le jugak aku tembak several gambo wat koleksi sendiri..he he
sesambil ngasah bakat yg ada..
so ni la sedikit gambar2 yg rajin aku upload utk di muat dlm studio buruk nih..ENJOY UR VIEW...
my lovely lovely queen n princess of my heart.
Seriusnya muka both of u..mmm..cyg tgh marah..sbb aku marah2 masa nak keluar dr homestay td..sorry cyg..my bad..love u both mmuuahh..

Hantaran dari pihak lelaki kepada pilihan hatinya..lepak kat kaki 5 masjid dulu sementara tunggu jemaah solat asar bersurai..

dari sudut pandangan yg berbeza..

Sabar menunggu saat ijabkabul..
Pengantin perempuannya...


berdebar ke...????
rileks je nampak.....

sudut pandangan rendah..he he..lower angle..baru belajo kat Shutterclans..

aku nikahkan dikau dengan.....

alhamdulillah..dah jadi bini org pun aku..weeee...
sign jgn x sign...
to be continue.....

0 kata2 semangat: